|
Ziedo vietnes attīstībai!
Kā jalabo ceļi
| |
Markomans1 | Datums: Ceturtdiena, 24.Martā.2011, 23:25 | Komentāri # 1 |
Kluba filatēlijas eksperts
Komentāri: 268
Balvu ielāde ...
| Šito ceļu japāņi 6 dienās salaboja
Zināšanas nav galvā, zināšanas ir grāmatās. Galvā ir jābūt tam, kur tās atrast.
|
|
| |
Gollums | Datums: Piektdiena, 25.Martā.2011, 08:22 | Komentāri # 2 |
Balvu ielāde ...
| Mjāāāāāāāāā......,bet arī pie mumsīm tā varēs.................................................pēc 100 gadiem,varbūt!!!!!!
|
|
| |
chankers | Datums: Piektdiena, 25.Martā.2011, 16:03 | Komentāri # 3 |
Kluba kredītu speciālists
Komentāri: 74
Balvu ielāde ...
| Jānofotgrāfē Mārupes ceļus, kurus arī sešas dienas taisīja. Pirmājā dienā atbrauca apskatīties, otrajā iztīrija bedres, trešajā iebēra akmeņus un tad sestajā atbrauca uzļepināt asfaltu. Pēc lietus tur atkal būs bedres.
Iesācējs - nesist...
Komentāru rediģēja chankers - Piektdiena, 25.Martā.2011, 16:03
|
|
| |
poooll | Datums: Sestdiena, 26.Martā.2011, 07:04 | Komentāri # 4 |
Censonis
Komentāri: 80
Balvu ielāde ...
| Nesalīdziniet dažāda ģeogrāfiska stāvokļa valstis. Latvijā lielākā daļa zemes pēc ģeogrāfiskā stāvokļa iedalās morēna - māls, kūdra, mālsmilts utt. Kūdra - pielīdzināma švamei, nestabila, peldoša. Tā pat arī māls, nelaiž cauri ūdeni, taču ļoti nestabils pamats ceļam. Tagad jau jaunajos projektos pamazām sāk veidot uzbērumu slāņus ap 1 m biezus, kuri labi drenē pazemes ūdeņus, sāk izmantot ģeorežģus un ģeotekstilus, kuri satur šo pīrāga daļu, neļaujot ceļmalām lietus ietekmē noskaloties, taču šādu projektu ir ļoti maz, to izbūve ir dārgs prieks. Otrā problēma ir zemā asfalta kvalitāte. Asfaltā tiem piemaisītas šķembas, parasti tās ir dolomīta šķembas, taču ņemot vērā, ka šo šķembu ieguve notiek LV, tad šīs šķembas ir krietni vien "mīkstākas" un neizturīgākas pret sadrupšanu, nekā šķembas, kas atrodamas Igaunijā vai Somijā. Šķembas ir tik mīkstas, jo to sastāvā, atšķirībā no iepriekš minētajās valstīs atrodamajām šķembām, ir liels procents māla piemaisījuma. Asfalts, kas tiek likts uz LV ceļiem pēc cietības Somijā būtu atļauts vien uz piebraucamajiem ceļiem privātīpašumos. Vēl mūsējie grēko ar pamatnes biezumu, kā arī pamatnes blietējuma pamatni. Slāņi Japānā: Bieza kārta labi drenējošas smilts, vidēji 50 cm bituma slānis zem asfalta (ļoti mīksts un peldošs slānis), divas virskārtas asfalts. Slāņi LV pēc likuma uz vidējas nozīmes ceļiem: Smilts pabērums 30 cm, šķembu pabērums 20 - 25 cm, asfalts divās kārtās, parasti apakškārta 6 cm, virskārta 4 cm. Atšķirībā no Japānas, kur zem asfalta virskārtām ir tikpat elastīgs materiāls apakšā, LV nez kāpēc zem asfalta liek cietu šķembu kārtu. Pēc idejas tai vajadzētu būt noblietētai 95 % no dabīgā zemes blīvuma, tomēr kā jau jūs esat pamanījuši uz LV grants ceļiem veidojas bedres, reste utt, tas pats arī veidojas zem asfalta, kā rezultātā - Bedres....
Latvijā nav bezdarbs, Latvijā vienkārši viss jau ir izdarīts!
|
|
| |
Gollums | Datums: Sestdiena, 26.Martā.2011, 10:06 | Komentāri # 5 |
Balvu ielāde ...
| Viss jau pareizi - mums kardināli atšķiras tehnoloģijas,prasības un standarti,ģeoloģiskās īpašības,taču - darbu organizācija un darbu izpildes kvalitāte,un izpildes ātrums pie mums ir ,maigi izsakoties,PAKAĻĀ!!! Ja pie mums notiktu šāda katastrofa,šādu ceļa posmu mums labotu vismaz mēnesi un vēl mēnesi gatavotos to darīt.Un pēc mēneša jau parādītos pirmās šaizes.Un visam pāri mūžīgie bubuļi - stihijas,naudas trūkums................
|
|
| |
poooll | Datums: Svētdiena, 27.Martā.2011, 08:31 | Komentāri # 6 |
Censonis
Komentāri: 80
Balvu ielāde ...
| Cilvēku daudzums. Cik iedzīvotāju ir Japānā un cik LV. Viņiem lauku miestā dzīvo tik cik visā LV. Pa Discovery kanālu iet daudz raidījumu par būvniecību, ar Japānā - tad tur uz viena objekta celtniecību darbojas pāri par 2500 strādnieku. LV vidēji domāju, ka nepārsniedz 250
Latvijā nav bezdarbs, Latvijā vienkārši viss jau ir izdarīts!
|
|
| |
Jaunākie foruma komentāri |
|
Tēma |
Pāriet |
Datums, Laiks |
Аutors |
Sadaļa |
| Mūsdienu K... | ▼ | 24.Novembrī.2024, 21:44 | sālītis | Pļāpātuve | Lasīt | Otrā front... | ▼ | 24.Novembrī.2024, 08:17 | Valduha | WW2 | Lasīt | Karš Austr... | ▼ | 24.Novembrī.2024, 08:12 | Valduha | 1945 - līdz mūsdienām | Lasīt | Te rakstām... | ▼ | 22.Novembrī.2024, 20:41 | zed | Pļāpātuve | Lasīt | Vermahta ž... | ▼ | 19.Novembrī.2024, 16:28 | Valduha | WW2 | Lasīt | Āra galdiņ... | ▼ | 28.Oktobrī.2024, 15:30 | Valduha | Būve | Lasīt | Rusij77 sv... | ▼ | 25.Oktobrī.2024, 09:26 | nēģis | Pļāpātuve | Lasīt | Laika apst... | ▼ | 30.Septembrī.2024, 11:32 | sālītis | Pļāpātuve | Lasīt | Sveicam Ze... | ▼ | 28.Septembrī.2024, 23:57 | zed | Pļāpātuve | Lasīt | Vācu karas... | ▼ | 14.Septembrī.2024, 09:35 | Valduha | WW2 | Lasīt | |
Šodien forumu apmeklēja:
Copyright sancho76 © 2008-2024
|
|
|