Tāds lūk filtriņš man mocim bij.Pus vasaru remontā nostāvēja līdz beidzot pats konstatëju vainu.Meistars diagnosticēja vainu inžektori beigti,pasūtiju no štatiem nomainija.Kad īpaši nekas nebij mainijies,ieteica nomainīt degvielas sūkni-ejot it kā uz beigām,nedod vajadzīgu spiedienu ārā.Tad nu jau, kad prāva nauda bij iztērēta ņēmu grožus savās rokās un izņëmu no bākas sūkņa sistēmu.Liels bij izbrīns par tik piedzītu filtru un te nu visas problēmas sāka atrisināties.Sūknis nedeva vajadzīgo spiedienu,jo nevarēja izdzīt caur filtru degvielu vajadzīgajā tempā,savukārt inžektori bij piedzīti no filtra ar drazām. Protams visticamak filtrs no rūpnīcas nebij mainīts par cik atrodas neparocīgā vietā-degvielas tvetnē.
Atcerējos sava koļegas stāstīto. Šim saimniecībā esot vecais gaziks, kurš gadā brauc pārsvarā 2-3 dienas, pēdējā skate esot ieta 90th gados un izmanto graudu un kartupeļu transportēšanai no lauka. Nu pienāk kārtējā sezona. Šim sencis pa mājām jau no rītiņa sāk veco dampi gatavot reisam un tā tā lieta notiek līdz vakaram kamēr dēls pārrodas no darba. Esot visu pārjaucis un pārbaudījis bet maita nelecot un viss. Esot izsēdinājis 3 akumulatorus un tgad jau startē ar kurbuļa palīdzību. Kā nekā dēls mājās un liek pie kurbuļa griezšanas pats tik sveces un karburatoru tīra un lamājas. Pēc pāris stundu tādas darbošanās dēls uzjautā ''A benzīns vispār ir"? Uz ko sencis dusmīgi atbild, ka pagājušo sezon 5 litrus esot ielējis un kādiem 3 vēl esot jābūt.m Tā turpinājās vēl kādu pusstundu un beigās izrādījās ka tukša bāka. Ielēja 5 litri un autiņš iedarbinājās ar pirmo startu. Morāle. pirms sākt meklēt nopietnu vainu jāsāk ar vienkāršākajām lietām. Tāpat arī pašam pieredze ar busu. Domāju degvielas sūknis beigt beigās izrādījās degvielas pievada caurule sapuvusi un rauj iekšā gaisu. Vot kā.