Skaistākie šā gada foto
|
|
|
|
|
007 | Datums: Piektdiena, 28.Decembrī.2012, 22:54 | Komentāri # 4 |
Balvu ielāde ...
|
|
|
| |
|
Garais | Datums: Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 14:33 | Komentāri # 6 |
Balvu ielāde ...
| 007,izskatās ļoti skaista vieta.
|
|
| |
007 | Datums: Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 15:01 | Komentāri # 7 |
Balvu ielāde ...
| (Garais) 007,izskatās ļoti skaista vieta. jajaja....vieta skaista,,,aiz padomjlaika fermas vietas,,,visko var atrast..ibio,,,kultūrslānis
|
|
| |
Rolis | Datums: Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 18:46 | Komentāri # 8 |
Observators
Komentāri: 50
Balvu ielāde ...
|
|
|
| |
Rolis | Datums: Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 18:47 | Komentāri # 9 |
Observators
Komentāri: 50
Balvu ielāde ...
|
Komentāru rediģēja Rolis - Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 18:50
|
|
| |
|
|
|
Tottenkopf | Datums: Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 23:40 | Komentāri # 13 |
Balvu ielāde ...
| rusij77, tur gadījumā blakus netek ABAVA?
|
|
| |
Tottenkopf | Datums: Sestdiena, 29.Decembrī.2012, 23:42 | Komentāri # 14 |
Balvu ielāde ...
| Muitnieks, skatos autinjs nodedzis no tā ka veči centušies tikt laikā no grāvja ar gāzēšanu, aizdegās riepa un autinjs arī pēc tam
|
|
| |
|
|
edzuss123 | Datums: Svētdiena, 30.Decembrī.2012, 12:21 | Komentāri # 17 |
Garāmgājējs
Komentāri: 18
Balvu ielāde ...
| Braucot rakt.nedaudz iegrimu :D
Komentāru rediģēja edzuss123 - Svētdiena, 06.Janvārī.2013, 16:20
|
|
| |
|
|
|
|
|
Tottenkopf | Datums: Svētdiena, 30.Decembrī.2012, 21:18 | Komentāri # 23 |
Balvu ielāde ...
| rusij77, es domāju, ka to mazmājiņu uztaisījuši laivotājiem - tūristiem.
|
|
| |
zorge | Datums: Svētdiena, 30.Decembrī.2012, 21:37 | Komentāri # 24 |
Observators
Komentāri: 48
Balvu ielāde ...
| Labvakar visiem! Foršas bildes. Meilis - tas ulmaņlaiku dzelzsceļa stabiņš, gadījumā nav no demontētā dzelzceļa posma Madona-Lubāna? Ja, tas tā ir, tad ielikšu nedaudz info par šo dzelzsceļu kopumā:
Dzelzceļu sāka būvēt 1930.gadā no abiem galiem – Jāņuvārtu stacijas un Lubānas. 1935.gada novembrī atklāja vilcienu satiksmi posmos Lubāna – Madona un Rīga – Suntaži; 1937.gada decembrī posmā - Suntaži – Ērgļi. Kopējās dzelzceļu izbūves projekta izmaksas bija 9 821 706Ls (Latvijas Dzelzceļi 1938: 468). Projektētās dzelzceļa līnijas Rīga – Lubāna posms Ērgļi – Madona netika uzbūvēts sarežģīto inženiertehnisko risinājumu un ierobežoto finanšu resursu dēļ. Pilnībā līdz galam nerealizētais Rīgas – Lubānas dzelzceļa projekts nenodrošināja plānotos kravu un pasažieru pārvadājumu apjomus, jo dzelzceļa posms Ērgļi – Rīga tiecās Rīgas virzienā, savukārt caur mazapdzīvotajiem apgabaliem izbūvētais platsliežu dzelzceļš Lubāna – Madona bija salīdzinoši ekonomiski vājš kravu un pasažieru pārvadājumu jomā, un tā izbūves izmaksas nebija samērojamas ar dzelzceļa saimnieciskās darbības potenciālu. Bez tam dzelzceļa līnijas pārrāvums atstāja Vestienas paugurainos apgabalus bez kvalitatīvas satiksmes infrastruktūras un noteiktiem ekonomiskiem orientieriem. Faktiski projekta galvenais mērķis netika sasniegts. Tomēr dzelzceļa līnijas Rīga – Lubāna izbūvētie posmi bija nozīmīgi dzelzceļam piegulošo reģionu saimnieciskās aktivitātes pieaugumā un nodrošināja šos reģionus ar regulāru un neatkarīgu no laika apstākļiem satiksmes infrastruktūru.
Dzelzceļa posmos, kuri šķērsoja kādu gravu, vai piemēram strautu, izmantoja koka pāļu konstrukciju. Virs šīs koka konstrukcijas montēja tērauda dubult T profila sijas (pieņemu, ka ieveda no Anglijas - British steel), bet virs sijām koka gulšņu klāju un tad sliedes. Dažas koka konstrukcijas ir vēl saglabājušās. Ja izdosies, tad pievienošu foto. Varbūt tas, ko rakstu neattiecas konkrēti uz bilžu tēmu, bet tomēr interesanti.
|
|
| |
|