Tā sagadījās dzīvē, ka ieguvu savā pārvaldījumā 1988.gada krievu 3fāzu ģeneratora darbināmo dīzeļdzinēju. Izrādās tādus senāk izmantoja arī zvejas kuteriem. Izaicinājums liels, bet risks arī. Apmēram 30 gadus tas stāvējis ārā zem klajas debess un var izrādīties ka lai dabūtu līdz dziesmai var prasīt pārāk lielus ieguldījumus... bet sākums pagaidām cerīgs. Ja vari - dari, ja nevari - nesāc!
Diezgan skumīgs skats. Cik izskatās tajos cilindros, tad pagrozīt kloķeni var, jo virzuļi izskatās izkustināti. Ja izdosies "pacelt", kur Tu liksi to motoru? Aiviekstē liellaivu būvēsi?
Vai tad man Tev jāmāca, kā sievietei kompresiju pārbauda? Kustība uz priekšu - acis izspiežas, kustība atpakaļ - palagu d---ā ierauj... Tev nebūs svešu tautu Dievus turēt augstāk par savējiem!
Atkal Voldiņ esi kaut ko sajaucis. Dīzeļdzinējam ir vairākas tehniskas atšķirības no sievietēm...
Atšķirības ir nebūtiskas. Ir divas kvēlsveces, ko "uzsildīt", pēc tam aktivizē "starteri", un viss notiek. Nu labi, šito h--ņu vari izdzēst, ja nepatīk. Kaut gan pats Jēzus allaž runāja līdzībās.Tev nebūs svešu tautu Dievus turēt augstāk par savējiem!